25 Haziran 2010

başlık

off allahım ya o kadan o kadan çok sıkılıyorum ki lan blog bi boka yara bari , çatlıcam...pazara gittim geldim geçsin diye yok anam ya o anlık avutuyo her şey sankiniye böyle lan , kafamı sikiyim...havada bok gibi tamam serinliği güzeldi , türkiye lan burası ben hiç temmuzda yağmur görmedim , anasını satayım kuzey ülkeleri gibi hava kapalı oturup ağlayasım geliyo, vampirik bi hava he burdan duyrulur izmire gelin! o ülkelerdeki abiler sizede sesleniyorum gelin kendi eviniz gibi bakın, ben ne diyorum kime diyorum niye bu kadan sıkıldım ya ay karnım çok acıkmışta acı çekiyomuşum gibi, buna göbek düşmesi diyo annem aynı öye gibi , ama göbek düşünce annem koca karı yöntemleriyle bişiyler yapıp beni iyileştiriyo da bu sıkıntıyı ne geçircek olm blog bok gibisin bi boka yaramadın biliyomusun sadece saçmalıyorum şu an, ellerim daha çok saçmalıyor ve çok fazla aynı kelimeler üzerinde durup delirdim evet evet sustum yeter bana...

3 yorum:

BombacıMülayim dedi ki...

sıkıntı:sonsuz ruh hali

Rebecca dedi ki...

boşwer yat uyu :D

Adsız dedi ki...

Dostum senin şekerin düşmüş, bişeyler ye ;)