10 Eylül 2010

bayram !

evet yine bi bayram geldi , burda kaç bayram geçirdim bi kez bişiy yazmamışmdır mal gibi yani o kadar sıkılıyorum ki bayramlarda nasıl yazmadım bilemiyorum heralde sıkıntıdan aklıma buraya bile bakmak gelmemiştir:)

şimdi ramazan bayramı filen gerçi eskisi kadar çok hissedemiyorum ben.eskiden göreden 50 yaşındayım sanırım ama ben bile eskiden diyosam düşünün nasıl bi değişimin göbeğine oturmuşuz, neyse işte eskiden bayram sabahı deli gibi kalkardm heycanla ortalığı toparlar her şeyi düzeltir kahvaltıyı hazırlar annemle babamı bayramlıcam diye namazdan sora babamı falan beklerdim şimdi malak gibi kalkıp kahvaltıyı hazırlıyorm geçen bayram annemle babamı bayramlamayı unutmuştum mesela .) ya ne biliyim mesela gezmeye gidiyim değişiklik olsun diyorum herkes dışarda gibi ne biliyim giyinmişler görümce gibi geziyolar allahm ya iyce fesat oldum...sonraacıma evde durayım diyorum sanki bütün dünya eve gelmiş gibi kalabalık oluyo ya kaççak yer yok çok sıkıcı mesela dışarı çıksam normal kalabalık olsa ya da evde dursam kimse gelmese bence ben mutlu olurum ve sıkılmam aslında mutsuz da değilimde sıkılganım bok gibiyim lan!

neyse işte yine bayram misafir şeker baklama tatlı vs hepsinin içindeyiz çoğumuz bu sefer blogun bayramını kutluyum didimm , ailelerinindekinide kutluyum didim gerçi onlara her zaman bayram ama olsun da didim, hadi canlar sıkılınmayan bayramlar dilerim:)

Hiç yorum yok: